59fifty

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

praktik kalabalik!

Av Oscar Oggelito Sporron - 27 april 2010 15:52

siter på praktiken och instlrar en skrivare som vägrar att fungera! blir lack!

valde att jobba eftermiddag idag så jag kunde sova ut länge. och gött vare.

när jag kommer hem ska jag köpa mig en Ben & Jerrys och kolla på Sagan om ringen filmern, sjuktlänge sen man såg dom. men riktigt grymma filmer.

nu ska jag dra tillbaka till praktiken så

P E A C E   O U T !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Oscar Oggelito Sporron - 4 november 2010 10:17

shoo brooe nyss vaken. trodde kl var 11 men visade sig bara vara 10 eftersom jag glömt ställa om kl. fedt ska gå upp o laga mig lite mat o försöka städa lite innan jag drar o jobbar en skvätt. ska se en beck film före också !   lägg gärna...

Av Oscar Oggelito Sporron - 3 november 2010 21:09

Nyss hemkommen från Trollhättan och 2 underbara dagar med grymt folk! Måndag: var med jim, mella & jenna. Bakade pizza o kollade på film Tisdag: var på överby med mella o jenna. sen bara tog det lugnt hos jenna  Tycker synd om jimpish som ha...

Av Oscar Oggelito Sporron - 23 augusti 2010 06:50

Alla som läser bloggen får förflytta sig till: http://iheartoggelito.tumblr.com/   bytt sida nu, så nu som vill fortsätta följa mig. dags att gå in på tumblr ist. peace! ...

Av Oscar Oggelito Sporron - 21 augusti 2010 15:15

sitter vid datorn o softar. känner mig helt seriöst död. sovit 1,5h, började jobba kl halv åtta, bra nära att jag somna stående. sämsta lördagen någonsin iaf, 1m vatten ute, lönen har inte kommit o är bara trött på allt. Nossebro Rock festival ...

Av Oscar Oggelito Sporron - 17 augusti 2010 02:58

bästa lördagen i mitt liv i helgen. nossebro kalaset i lördags, satt här innan med en himla massa trevligt folk, blev riktigt nice faktiskt. dock minneslucka från hela lödagen typ. annars var det en helt underbar lördag kväll/natt. känns skönt att ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vilken är din favorit serie på tv?
 Vänner
 Simpsons
 Family guy
 South park
 Scrubs
 Andra avenyn
 My name is earl
 OC
 Desperate Housewives
 One three hill
 Weeds
 Entourage
 How I met your mother
 Gossip girl
 The vampire diaries
 Sex and the city
 Paradise hotel
 Lost

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards