59fifty

Alla inlägg under april 2010

Av Oscar Oggelito Sporron - 27 april 2010 15:52

siter på praktiken och instlrar en skrivare som vägrar att fungera! blir lack!

valde att jobba eftermiddag idag så jag kunde sova ut länge. och gött vare.

när jag kommer hem ska jag köpa mig en Ben & Jerrys och kolla på Sagan om ringen filmern, sjuktlänge sen man såg dom. men riktigt grymma filmer.

nu ska jag dra tillbaka till praktiken så

P E A C E   O U T !

Av Oscar Oggelito Sporron - 26 april 2010 08:08

måndag morgon och jag sitter på ett café i vårgårda och fikar medans jag väntar på att praktiken ska börja efter en härlig helg!

kollar på blue mountain state & äter världens godaste fralla genom tiderna.

och i helgen lyckades jocke med sin dumhet och sin fylla försöka övertala oss att det hette Prinsett och inte Pinsett. förmodligen det roligaste jag hört på länge! haha ja dog. hade ni vart med hade ni fattat. 


  


får nog bli gymmet efter praktiken idag iaf. fan inte vart där på 2 veckor nu, känns precis skit.


peace

Av Oscar Oggelito Sporron - 22 april 2010 13:22

dålig update i veckan. but im back now hoes HE_HE ! h33333333

har inte haft någon dator osv. inte orkat varken fixa den eller skriva i meningslös blogg. men ni har jag iaf fixat en dator som jag ska ha sålänge tills min e lagad.

fett med bra väder också.

dock inte blivigt mycket brädåkning det senaste, måste ändras på!

är ju en massa grus kvar ute också kan dom inte ta bort det någon jävla gång?


ogge har även hittat en ny faorit serie; Blue Mountain state.

Så jävla bäst e den, sjukt rolig. Den borde alla se. För den som älskar American pie, old school, accepted ösv så kommer ni älska denna srian :) 

här kan ni läsa lite om den och se trailers: http://www.spike.com/show/34560


nu ska jag ta mig en kall fanta och sätta mig ute i solen och må som en kung.

peace bros 'n hoes

Av Oscar Oggelito Sporron - 15 april 2010 22:12

dålig update i veckan.

vart sjuk större delen av veckan.

men idag var det time att gå tillbaka till praktiken igen. Roligaste dagen på länge blev det också. Rev hyllor och ändra om en jädrans massa. Sen efter praktiken bärde det av till gymmet med herr crackie, inte vart där på 2 eveckor, och det kändes kan man ju säga, + att jag är jukt förkyld. men det gick. gå dit imorn med om man pallar. är ju som sagt fredag och då är man ju inte lika pepp. och särskilt inte när det är så gött väder ute ocksåå.

Idag dammade man av den gammle brädan och tog sig ett åk. kännde mig som en glad liten 4åring som precis lärt sig cykla. imorn ska det åkas igen kan ni ger er på <:

ska även försöka på mig att spara till en fet longboard också. 


nu ska jag lägga mig och se på dum & dummare och sen sööövaaaa


note to self: min mobil laddare funkar inte och min mobil är död. SUGER

peace.

Av Oscar Oggelito Sporron - 13 april 2010 15:24

helt galet bra väder ute idag med ! hoppas fan inte regnet kommer tillbaka nu iaf.

legat ute i solen hela dagen och kollat på i ditt ansikte på datorn och druckigt kall cola. soft som fan.

den som inte har sett de ska se det med en jävla fart. Magnus Betner och Martin Soneby som åker runt och kör stand up komik på olika ställen. Sjukt värt att se (:


Fortfarande sjuk dock. sugeeeeeer. ont i halsen, lite feber, förkyld, krasslig i helsen osv. KUK

dock lite nice att va ledig från skolan efter den hårda veckan i tandådalen


här får ni ett bra klipp från i ditt ansikte;



Nedladdninigslänk:

http://www.tankafetast.com/tv-serier/91-I_Ditt_Ansikte_(2008)


peace.

Av Oscar Oggelito Sporron - 12 april 2010 12:36

yo brysch.

igår när jag skulle sova kände jag att jag var påväg att bli sjuk, så då tryckte jag i mig 2 alvedon i hopp om att bli en smula friskare när man vakna. Men icke sa nicke, blev bara värre! har ont i halsen, feber, hosta och krasslig i halsjävelen. Känns ju lite sådär faktist.

idag ska jag bara ligga hemma och nörda film hela dagen och hoppas på att bli frisk.

har tankat hem en rad med nya bra filmer jag ska glo igenom  (:

måste ju passa på att kliva ut i det fina vädret nu också när det äntligen har kommit, Kanske borde ut och åka bräda nu tro? återstår och se.


här har ni bilder från tandå                     -


Av Oscar Oggelito Sporron - 11 april 2010 21:06

Då äntligen var man hemma från Tandådalen hästar och märrar!

Har vart helt underbart och ett utav det roligaste jag gjort i mitt liv.

Konstant fylla mellan Onsdag - Lördag. fyfan nu är man jävligt sleten. och gött bra med bakis. Vi bodde så jävla nice också, stod på icas personal parkering och snodde el genom deras el skåp som dom ska ha till motorvärme. dröjde 2 dagar tills dom kom och bad oss flytta på oss, och när dom väl kom dit och sa till oss hade dom bokstavligt talat ett rött kort med sig och visa upp för oss där det stod ungefär "Ni har blivigt ombedda att flytta på er då ni står på icas personalparkering. Mvh Personalen"  haha jävligt komiskt. Stod bra gjorde vi iaf, närmast till backen, affär, toa, shopp och resturant av alla.


Tror även jag börjat att få lite feber, fast det är bara bra iofs för då får jag ledigt längre från praktiken (:


Har träffat så sjukt mycket roliga människor där uppe, hoppas man fortfarande kommer hålla kontakten med dom. Alla dagar såg nästan lika dana ut. Frukost från ica, öl, sova, after ski, fest, sova. ungefär så. Men fett värt.

känns inget bra alls att vara tillbaka hemma. skulle kunna bo där uppe. minst 20 grader i solen, kalla öl och go kompisar med sig. Bättre kan man inte ha faktist. här hemma regnar det ju bara.

men nu är det bara att börja spara till nästa års resa med boysen.

Resan dit och hem var iaf jävligt bra, på ditresan körde vi fel så det tog ca 11h var jag för mig och sen sööv jag hela hemresan men för dom som var vakna var den nog jävligt roligt. särskilt kul för albin och marcus som var dom enda två som körde. 

och för er som inte vet eller vill veta så hyrde vi en hus bil och drog dit i. Det borde alla pröva. Både billigt och bra (y) 


Nu ska jag lägga mig och sova för jag är trött som bögen. 

Imorn langar jag upp lite bilder från resan om ngn inte sett som på facebook.

PEACE

Av Oscar Oggelito Sporron - 4 april 2010 18:01

söndag kväll och sitter hemma hos niklas med han, albin, simon och biggis.

bakis som ett jävla rövhål och slö som kuken.

igår var vi i malma, vara, emtunga, m.m men trevligt var det iaf! även om vi satt i en bill större delen av kvällen.

tror faktist vi var på två av sveiges mest mislyckade fester nånsin. haha. man fick inte ens komma in. kul folk (:

idag när vi vakna så ringde niklas att vi skulle till motoristen och äta frukost. så det gjorde vi. sen har vi vart hos bengish och kikat lite och nu är vi hemma.

och nu ska vi dra vidare på äventyr.

peace


 

oggiz sneel hest

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vilken är din favorit serie på tv?
 Vänner
 Simpsons
 Family guy
 South park
 Scrubs
 Andra avenyn
 My name is earl
 OC
 Desperate Housewives
 One three hill
 Weeds
 Entourage
 How I met your mother
 Gossip girl
 The vampire diaries
 Sex and the city
 Paradise hotel
 Lost

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards