59fifty

Alla inlägg under mars 2010

Av Oscar Oggelito Sporron - 29 mars 2010 15:57

Landag 3. Äntligen hemma!

sov 2h inatt för alla andra muppar tog alla sovplatser, själv sov man med huvudet på tangentboret. alltid lika roligt! sjukaste lan1 nånsin, hel knaaaaas mann33n.

såhär trött har jag inte vart på väldigt länge och nu tänker jag gå lägga mig i sängen och sova bort resten av mitt lov (y) inatt satt jag och stylade om skrivbordet på datorn ett jävla tag i brist på annat att göra. blev rätt nöjd tillslut faktist.

 


på onsdag blire nog inköp av nytt grafikkort också! ska försöka få lite ordning på burken nu !


PEACE

Av Oscar Oggelito Sporron - 28 mars 2010 20:58

chaa chaa blogg1! §§§§§ (LLL) tiiepp :'**


Lanat sen igår. softat fint och njutigt av att det är lov!

galen kväll igår. poffelipoff!

ska dra i mig en pizza och dra fram och köpa en stor fanta och en redbull.


hoppas jag får träffa thilda imorn också!

FRED

Av Oscar Oggelito Sporron - 27 mars 2010 14:46

här får ni lite bilder från gårdagen!

               


då tackar vi julia ingemyr för den fina kvällen (:

Av Oscar Oggelito Sporron - 26 mars 2010 19:01

fredagsmys i högsta graad.


idag har det var praktik som vanligt.

sen gick jag och sola, första gången och inte den sista. inte manligt men gött som fan! sen träffade jag adam, adam, albin och malin. trevligt! nu sitter jag hos mor och fullt påklädd inför kvällen och vinaren är kall o go. blir en grym kväll känner jag.

nu måste jag fixa håret innan oliver hämtar mig, bäst och dra. sen får vi ju se vad helgen har mer att bjuda på för knas. ha en bra helg brows n hoes

Gött som FAN med lov förövrigt. hoppas jag kan jobba lite också och få lite ca$h!


fred bro

Av Oscar Oggelito Sporron - 26 mars 2010 00:51

We out here on da streets man thowin ribs down and shit
Finna roll up this gods gift purple
Can you get a good focus on that? 
pull up in something like that
go get yo weed from the store the legit way
quick thuggin out quick drivin yo buckets to da turf and gettin yo weed
drive something legit and buy yo weed from the store like a real boss.
  

Av Oscar Oggelito Sporron - 25 mars 2010 22:40

käkat runt 10 våfflor idag tror jag, nu har jag fett ont i magen! inte kul alls.

praktik i 2h idag var också fett ovärt. 

imorn äre praktik mellan 8:40-11:30 sen är det LOOOOOV fifan. och efter praktiken ska jag till gymmet och bli staak heest sen sola och bli w4ngstah niggah man33n!


ser även fram emot middagsbjudningen med massa trevligt folk imorn, dricka blir rosévin från usa. fett gott (:

nu ska jag kolla på boston tea party på datorn och vänta på scrubs på 6:an sen sova.


VAFAN HAR HÄNT MED TANKAFETT?!?! livet är fan skit utan det ))):



F R E D bryshan


Av Oscar Oggelito Sporron - 24 mars 2010 20:20

shoobreeeeee!

veckan har ungefär var lika dan som andra. Praktik, gym & chill. samma skit vecka in och vecka ut.

dock väldigt skönt att snön smälter sakta men säkert. brädsäsongen närmar sig med stora steg vilket är undebart. sätta på dom nya hjulen och ut och glida!


middagsbjudning/fest med nobellmiddags tema på fredag, damma av finkläderna och bäste vin flaskan. kommer blir spännande. skönt att samla alla igen och träffas.


nu har jag tröttnat på datorn här, träsmak i reeva som fan. ska sjunka ner i min soffa och kolla igenom dom gammle goa skatefilmerna Element Ality, Almost cheese and crackers, Zero or die & ToyMachine Good and evil!

peace bree


Av Oscar Oggelito Sporron - 21 mars 2010 20:12

göött sleten efter helgen. känner mig tung i huvet, bakis är inte kul alls!

Igår var thilda här, och sen kom julia & oliver hit (: och sen kom även eas , malin & alex. Lite öl och trevligt folk, bättre lördag blir det nog inte!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

Vilken är din favorit serie på tv?
 Vänner
 Simpsons
 Family guy
 South park
 Scrubs
 Andra avenyn
 My name is earl
 OC
 Desperate Housewives
 One three hill
 Weeds
 Entourage
 How I met your mother
 Gossip girl
 The vampire diaries
 Sex and the city
 Paradise hotel
 Lost

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards